ceturtdiena, 2008. gada 4. decembris

Slapjš sniegs un pelēks!

Heijjā,

Ārā slapjš un pelēks, ka jau ierast NL .. Ja man kāds pajautatu, kāds prieks šodien es teiktu, ka īsti man nav ne jausmas, varbūt tas, ka pēdējā laikā aizmigt nesanāk tik ātri kā tas bija vasaras laikā, tas navbezmiegs, vienkārši organisms pieprasa grāmatas .. :D Tas ta jautrībai..

Šodien pamodos agri, jo skolā bija jābūt 8:45 .. un nekādīgi nevaru saprast man patīk vai nepatīk rīti ... Tas tā divaini, bet ir labi ..

Vakar mācījos un gatavojos finansu projektam un pārmaiņu vadības prezentācijai šodien, kura notiks pēc kāda neliela brītiņa apmēram 9 minūtēm, bet man tā riktīgi gribas rakstīt.. Uzrakstīju dažus izvērstus epastus, rakstu par izglītību, šodien vēl pakorigesu un varbut kada no medijiem tiks publicets :)

Man ir lekcija, kuru vadu es pati .. Kaut kas jauns un saistošs .. :)

Un negribas pēc tam iet ārā slapjā sniegā un lietū ..

Nav komentāru: