sestdiena, 2008. gada 11. oktobris

Nedēļa rinķī!

Šodien atkal ir sestdiena, laiks tik ātri skrien, ka nepaspēj attapties.
Nedēla bija parasta bez īpašiem notikumiem. Esmu sakusi domāt un plānot savu balakaura darbu, par lielu nožēlu es to nevaru rakstīt angļu valodā, tas nozīmē, ka tas būs riktīgi sarežģīti, jo pagaidam neesmu atradusi literatūra latviešu valodā. Tulkošana un jēgas zudums. Pazudis tulkojuma :D Gadās ... Ir doma rakstīt saistība ar Ichak Adizes vadītāju arhitipiem, savienojot ar personālvadību, kontroli un pārmaiņu vadību. Vienvārdsakot vadība no dažādiem aspektiem. Man sķiet interesanti, tikai mazākais - jaatrod uzņēmums. Kādam ir kādas idejas? Mans procesā..

Esmu sakusi plānot arī Sindijas un Co viesošanos šajā zemē. Pagaidām plāni top, bet izskatās, ka pasakums būs labs :D Sīkāks izklāsts būs vēlāk ...

Nākamajā nedēļas nogalē došos iepazīt Anglijas brīnumus un daiļumus. Cik interesanta ir pasaule, cilvēki satiekas nedēļas nogalē pilnīgi nesaistītā valstī ... Jautri .. Lēnām, bet pārliecinoši sāku nobriezt jaunam datoram, jo darbu kļust arvien vairak, laika mazāk un kompis niķojas .. Tas tāds sīkums .. Redzēs, kas un kā sanāks.

Vakar bija ballīte, nogaršoju ungāru nacionalo palinku .. o jēziņ, spēcīgāka nekā šņabis .. ohhh ... bet viss kārtībā.

Nesen uztaisījam vakariņas un tik ļoti foršī pasēdējam un pailojam ~3h ka prieks, atgādina Itāļiju :) Patīk man ta lēnā ēšana ...Un gatavošana arī .. :D

Šī nedēļa ir brīvdienu, bet darbu un mācību uzdevumu ka vāks .. riktīgi daudz, bet ziniet, interesanti ... Tev ir uzdevums un japēta, jameklē atbildes nevis vnk jānokopē grāmata .. un Jāieliek atsauce .. Un jāuzraksta špiķeris .. Ok, varbūt mūsu pašu kļuda, ka nemācamies, bet ... dažādi viedokļi ..

Esmu tikusi vēl pie viena papildus priekšmeta ... Vēl viena papildus eksamena .. Dzīve ir lieliska!

Kā arī lēnam sāku plānot Latvijas apmeklējumu. Informācijai esmu Latvijā no 5. - 10. novembrim. Ja ir vēlme satikt vai iet kopīgi paballēties, tad epastu zinat :) Bet galvenais uzdevums ir bakalaura darbs un visu studiju jautajumu nokārtošana .. Diemžēl, bet tam man ir tik 3 dienas, kas nemaz nav daudz, jo 10.novembrī lidmašīna ir no rīta ...

Sazinamies, es atgriežos pie finansēm .. un dažādu reitingu kalkulācijām :D

bucas!

Nav komentāru: