ceturtdiena, 2008. gada 30. oktobris

Heija!

Man ir aptrūkušās idejas bakalaura darbam. Nekādi nesaprotu,ko gribu no tā. Man prieks, ka vismaz personalvadības prezentācijā, projektā ir izmaiņas un darbs notiek, kā arī izskatās cerīgi.

Liels prieks man ir par jauno, mazo kompīti. Darbs tagad notiek tik ātri un jebkur,kur vien ir iespējams .. Maziņš, viegls un parocīgs, tas, kas man bija vajadzīgs ... Tagad lietas ir vienkāršākas.

Ārā tuvojas rudens. Diezgan pelēcīgs. Tāda laikam ir šī Eiropas daļa. Ziniet, nav īpaši lielas atšķirības starp valstīm laika apstākļos. Vakar sapratu, ka man ļoti patīk tas brīdis, kad diena sāk satumst, laternas iedegtas, bet vēl nav tumšs, ir tāda pasakas un sapņu sajūta.

Drīz Latvija. Un man vēl nav bakalaura idejas. Aaaa... Nav izmisums, tik gribas, lai lietas ir skaidras. Būs noteikti labi.

Idejas ir :)

2 komentāri:

Anonīms teica...

čau, kas jauns?

Anonīms teica...

kur turpinaajums?