pirmdiena, 2008. gada 15. septembris

Svētdiena NL.

Padevās godam. Man patika. Labākais un lielākais notikums, ka man atļāva braukt ar mašīnu. Kopā ar mājas džekiem braucam ēst labako (vertēts pēc godalgu daudzuma dažādos konkursos) salējumu, tad, protams, pa ceļam iegriezāmies vienā no labākajā alus darītavām. Jā, esmu sākusi dzert alu un, lai neteiktu neko vairāk, man krajumos ir ap ~ 12 pudelēm laba alus tagad. Nīderlandē alus nav dārgs un ir labs :)
Tātad atgriežoties pie svētdienas. Braucu kopskaitā ap 100km .. forši, man iepatikās, tagad man ir dota atļauja izmantot arī 80mito gadu mercedesu.. tāds kā 3šā stāva ex monstrs , tikai sedans ...

Tad bijām piknikā ar erasmus studentiem. Vienkārsi sēdējām zālītē un baudījām pēdējās vasaras dienas.

Laiks te ir ļoti mainīgs... Vienu dienu karsta saule, citā jau lietus, vējš un pelēkums visapkārt... Bet ir labi.
Šodien ballīte .. ceru, ka sanāks laba ...

Bucas!

Nav komentāru: