pirmdiena, 2008. gada 1. septembris

Pirmā skolas diena.

Nekādas apmaldīšanās vai diskomforta. Ir tā saucamie buddies, kuri jebkurā brīdī ir gatavi palīdzēt. Jauki cilvēki. Tik mācīšanās būs izacinājums, te nav tāds vieglais kā RSU. Lektors, kurš vada Uzņēmuma resursu plānošanu un pārvaldību (kurā kā izrādās viss ir jāveic datorprogrammā) šodien patieca, ziniet, es jebkurā brīdī varu apskatīties kā Jums veicas un cik tālu esat tikuši, kā arī to, kad pēdējo reizi ielogojāties.

Man vismaz līdz šim patīk sistēma, kāda te ir, visu informāciju, sarakstus, prezentāciju materiālus, kā arī visu siastīto var uzzināt mājas lapā ar paroli un lietotājvārdu. Man šāda sistēma patīk, nav iespējas kaut ko nezināt.

Šodien skolā biju no 9 - 17:30, kad beidzās manas lekcijas, vai nav jauki? Neatceros, kad pēdējo reizi man būtu bijušas tik daudz nodarbības. Pārējās dienas nav tik pilnas. Pirmdienas ir vistrakākās.

Ziniet, es tagad daru lietas, ko nekad agrāk neesmu darījusi (tikai makroekonomikas kursā), es tagad mācos, jo savādāk cauri izsprukt es nevarēšu :D Tādi mani lielākie prieki pagaidām.

Vācu valodas zināšanas arī tiek uzlabotas, jo kā izrādās lielākā daļa manu kursa biedru ir no Vācijas un katru dienu brauc.

Skola ir daudz organizētaka nekā RSU.

Tāda īsumā bija šodiena.

Nav komentāru: