pirmdiena, 2008. gada 8. septembris

Pirmā nedēļa

Ir pagājusi. Sajūta, ka būtu pagājis jau mēnesis, esmu nokrāsojusi 2 istabas sienas zaļas, tagad man ir aizkari un sajūta ir ļoti laba - kā sacīt esmu piemērojusi vidi un piemērojusies arī pati. Nedēļas nogalē bijām apskatīt Eindhovenu, interesanta pilsēta, ja kāds ir facebook.com ir iespējams redzēt bildes. Man nav kameras, bet kopējā galerijā esmu atrodama diezgan daudz. Esmu iepazinusies ar citiem apmaiņas studentiem, diezgan daudz laika šajā nedēļas nogalē pavadīts kopā un mans secinājums ir, ka reti kurš ir atbraucis ar mērķi mācīties .. Un cilvēki pat iepērkas kopīgi. Mācos skatīties un uztvert lietas vieglāk un mazliet mainīt attieksmi.
Vakar un aizvakar braucu ar velosipēdu ta riktīgi un pa ielām. Sākuma man bija bail, tagad ir iepaticies .. :)
Šodien sākas tāda reāli pilnā skolas nedēļa. Redzēs kā būs ..

Sajūta braucot ar riteni pāri tiltam naktī ar superīgiem cilvēkiem bija lieliska un taja brīdī bija tads klikšķis, ka viss ir tik ļoti labi, ka tu dari to ko vēlies darīt, lai arī tavi mērķi un motivācija ir atšķirīga. Varbūt saliekot kopā sanāks kaut kas labs.

3 komentāri:

Anonīms teica...

shis ieraksts man patika. patiesi un no sirds - man prieks. Signe :)

Anonīms teica...

redzeesim ... mož Aijai viss taa iepatiksies ... paņems un paliks tur ...

Anonīms teica...

Man arī patika raksts, kaut vispār visi raksti ir intresanti un saistoši,paldies!S.V.