ceturtdiena, 2008. gada 4. septembris

Labrīt 4. Sept.

šodien neko īpašu neesmu darījusi, biju skolā jau 8:45, pamodos pati 6:45, kas pēc LV laika ir 5:45 .. esmu pārsteigta. Lekcija sales manegement jeb pārdošana bija tāda riktīga haotiska, lektors gan visu laiku uztarucās vai mēs (erasmus) vispār kaut ko saprotam :D
Strategic controlling lekcijā pasniedzējs ir vnk unikāls, viņš publiski lamājas un tad saka, lai studenti to neatkārto ... Bet pasniedz patiešām labi un saistoši. Vēl viens priekšmets, kur lielaka daļa laika tik veltīta skaitļiem un to analīzei. Man sāk patikt - es sapratu visu šodienas lekcijā, kad vajadzēja šo to analizēt pēc skaitļu rādītājiem un tad ar tiem pašiem skaitļiem pierādīt - kādēļ. Es pat izdomāju pareizo atbildi. Pat tiek lietots tādēļ, ka līmenis te ir pilnīgi cits, kā arī - es nekad neesmu strādājusi vai mācījusies jebko, kas saistīts ar skaitļiem un matemātikā man bija 5, 12.klasē izlūdzos 6 .. :D Eksāmenu neesmu likusi. No skolas tas arī bija viss šodien.
Mājās domāju, ka japaguļ pirms lielās ballītes šodien, bet tad sākās vakariņas un klasiksie joki, ka esmu blonda ... un, ka mna jāmācās dutch valoda, jo emsu tacu Nīderlandē ... nav smieklīgi. Tad man radās doma, ka jāpārkrāso istaba, jo riktīgi ir apnikušas baltās sienas, Gert-Jan pieteicās aizvest līdz būvmateriālu veikalam, lai tik viņam būtu iespēja redzēt to cirku, kad blondīne krāso sienu .. kkā tā. Tad sākās jautrība. Viņa vecais Mercedes (kurš ēd vairāk eļļas nekā degvielas) bija pilns ar zirnekļu tīkliem .. tad viņš izvēlējās man krāsu ar tekstu, mēs varētu ņemt to vislētāko uz ūdens bāzes ... Tiku pie tāds, ko nevar nomazgāt :D Bet džekiņi veikala jautri būdami sajauca nepareizo toni ... Sāku protestēt un beidzot tiku pie vajadžīgā, manas sienas būs zāles zaļā krāsā. Tad jau redzēs vai taps kāda īpaša māksla ar, bet 2l krāsas maksāja tik vien kā 14€ .. Man patīk, ka džeki izvēlas :)

3 komentāri:

Anonīms teica...

nu Tu esi traka vecene...

Anonīms teica...

nabaga džeķi ... ar ko viņiem ir jaasaadziivo :D...

Baiba teica...

Jāpiekrīt, ka Nīderlandē tāpat kā Vācijā un lielākajā daļā Eiropas laika zona atšķira par vienu stundu, bet gan otrādi nevis uz apkaļu bet uz priekšu, tad kad Jums ir 8 no rīta mums ir 9.. hi hi hi hi hi hi.. :D