ceturtdiena, 2008. gada 18. septembris

Esmu tepat.

Sveiki!

Tas, ka blogs netiek atjaunots nozīmē, ka ar mani viss kārtība, tik vai laika neatlika vai arī īsti nebij ko rakstīt..
Šodiena bija mazliet garlaicīga, jo tā īsti nekas nenotika. Biju skolā no 8:45 līdz 16 ar kaut ko.
Lielais prieks, ka Studentu Paradizi var redzet tiesraide. Paldies :*
Lekcijas bija garlaicīgas un es to visu jau zinu, tik tagad tiek likti plauktiņi jeb sakārtots saprototko tas nozīmē. Es esmu viens no tiem studentiem, kuram patīk priekšmeti, kuri citiem nepatīk :D

Šodien bija riktīgi saulaina diena. Sāk iestāties tāda maza rutīna, no vienas puses tas ir labi, no otras ne īsti.. Ir satikti jauni cilvēki. Brīvdienās braukšu apskatīt lielisko Dīseldorfu :) Pēc nostāstiem, tai pilsētai ir jābūt ļoti skaistai.

Aija

Bucas!

2 komentāri:

Anonīms teica...

Paldies par rakstīšanu, vienmēr cenšos paskatīties, vai nav nekas jauns uzrakstīts! S.V.

sindija teica...

:* luudzu ceru,ka patika Studentu paradize:)

Man prieks,ka Tu raksti kaa tev iet, taga ari man buus vairak laika!