otrdiena, 2008. gada 2. septembris

Diēta.

Labs vakars!

Šodien bija mana otrā skolas diena. mazāk nodarbību (tikai 3), kas bija pozitīvi. Tikai šodien sapratu kādēļ tik viegli uztver vielu - lekcijas ir 45min garas, bet biežāk. Vieglāk un produktīvāk - vismaz man strādājas.

Starpcitu saraksts ar ir tāds foršais - ir notiekts laiks visiem (kas nemainās), ciko sākas 1 ; 2 ;3 utt. nodarbība. Tad, ja tev pasaka - tev sodien ir 5 nodarbība, tu zini cikos.
Lekciju kursā International law (starptautiskās tiesības) runājām par Gruzijas jautājumu no tiesību teorijas. Ir tāda sajūta, ka šo priekšmetu esmu jau mācījusies, jo laikam viss ko esmu mācījusies par un ap tiesībām starptautiskās un ES līmenī ir bijis nestrukturēts un saraustīts. Varbūt es neesmu piemērota tiesībām. Tikai visai grupai ta šķiet. Laikam ekonomisti nav tiesībnieki :)

Esmu ļoti priecīga par iespēju mācīties HRM (Human Resource Management) jeb Personālvadību. Šobrīd ir iespaids, ka tas ir kaut kas ļoti sarežģīts, vajadzīgs un tai pat laikā saistošs. Redzēs kā ies tālak, šodien nodarbībās tikām līdz teorētiskajām saknēm.

Šodien biju mazliet iepirkties. Nopirku visu nepeiciešamo skolai. Beidzot esmu tikusi arī pie rokas pulksteņa. Tā saucamā vajadzība, jo mob.tel. īsti nelietoju vairs, pulkstenis ir parocīgāk. Starpcitu tagad man ir NL mob. nr. +316 30326242, bet mani var sazvanīt arī ar veco numuru.

Starpcitu nakamnedēļ man būs arī ritenis, jo superīgie džeki teicās salabot vienu no tiem, kuri ir pagalmā :) Vakariņu laikā šodien riktīgi daudz jokojām un iepazinos ar Christopher, džeku, kurs ir no Vācijas un arī te dzīvos. Virsraksts ir diēta, jo mājas džeki teicās, ka mani veirs nebaros, jo man ir vajadzīga diēta - es pārāk daudz runājot :)

Tāds īsumā ir stāsts. Sodien nopublicēju arī albūmu ar dažām bildēm draugos.

Nav komentāru: