piektdiena, 2008. gada 29. augusts

Stokholmas lidostā.

Ir doma, ka vajag rakstīt. Tagad esmu Stokholmas lidostā un gaidu nākamo lidmašīnu. Esmu pārsteiga un varbūt tikai mazliet apjukusi. Ir ļoti labi un nemaz nav bail. Ir tāda laba sajūta, ka šis būs piedzīvojums un kārtējā avantūra. Atkal pārbaudīt sevi, tikai citā plaknē.

Vakar bija lielisks vakars, tāda kā mazliet uz redzēšanos pateikšana dažiem cilvēkiem. Kafija, Jack Daniels with coke, sarunas un idejas. Skaists rīts. Lielais paldies mīļajiem, kuri bija lidostā. Par šo man ir īpaša sajuta, jo esmu pārsteigta, nebiju gaidījusi. Daži no Jums mani patiešām pārsteidza. Neviens netika aicināts. Tas varbūt ir muļķīgi, bet man šķiet, ka ja tu vēlies tu esi un dari. Šīs nedēļas labākā mācība tika gūta ZGI semināra lekcijā un pārbaudījumā ar sveci. Tā tika nolikta uz galda un aizdedzināta, cilvēkiem bija jānodzēša svece ar domu palīdzību 30sek laikā, kas īstenībā nav iespējams, bet mēs diemžēl gaidījām brīnumu, svarīgi ir piecelties un nodzēst sveci ..Celties, doties un rīkoties. Pastāv iespēja, ka tevi noraidīs, ka kļūdīsies, bet, kā kāds tapa teicis - kļūdīties ir cilvēcīgi. Tas pats ir arī dzīvē un šajā situācijā. Un nemaz nebij asaru .. Tas mani priecēja, iekšā tāda miera un harmonijas sajūta, ka viss notiek tā kā tam ir jānotiek. Tagad austinās skan dziesma - I'm not your substitute lover. Bet atgriežoties, šķeit, ka dzīve nekur nepazūd, viss notiek, kā arī tagad man ir pāŗliecība, ka cilvēki, kuri ir Tavi cilvēki nepazūd, es diemžēl to vairs nevaru garantēt par visiem, jo lai būtu draudzība ir vajadzīgi divi, tāpat kā attiecībās.


Iespaidi par Stokholmas lidostu, Lai arī šī ir mazā Ryanair lidosta, ir labi, ja vajadzētu pavadīt 24h, tad gan būtu grūti, jo viss ir izveidots kā tranzīts. Ilgai gaidīšanai nav komfortabli, iekšējās intrakstruktūras dēļ.


*Say what you say. Do what you do. Feel what you feel. Take what you take.

Nav komentāru: