piektdiena, 2008. gada 29. augusts

Pirms miega.

Ceļš līdz galamērķim. Man bija nojausma, kur vajag nonākt, bet pati esmu pārsteigta par mieru un nosvērtību ar kādu es šodien pārvietojos no Rīgas, līdz Nīderlandes pilsētai Venlo. Bet n pēc kārtas.


Izlidojot ar rokas bagāžu nebija nekādu problēmu, lai arī man bija 3 somas. Lidojumi bija labi, tikai gaidīšana, iekāpšana tāda apnicīga. Abi lidojumi bija laikā – tieši pēc grafika, Jautrība sākās, kad izgāju no Dīseldorfas Weeze lidostas un sāku meklēt autobusu, kurš brauc uz Venlo. Gala rezultātā es biju autobusu vienīgā pasažiere un šoferis bija no Kosovas un ceļu mēs meklējām kopīgi. Bez grūtībām atradu arī Tegelswwg 94, kur dzīvošū nākamos mēnešus, Kā izrādās, tad skola atrodas ~ 500 m attālumā, kas, manuprāt, nemaz nav daudz.

Istaba ir ~3x lielāka nekā tā, kurā es dzīvoju pēdējos mēnešus. Dzīvoju trīs stāvu mājā kopā ar citiem studientiem, kā šõdien npratu, tad šajā komunā mēs būsim tikai 2 meitenes, pārējie 6 ir dzeki. Jautrība garantēta. Es šõbrīd neatceros, kā sauc jau iepazītos mājas biedrus, bet, to, ka sarunas, sēžot pie virtuves galda un ēdot neizprotamu pārtiku, bija jaukas un sirsnīgas, to nevaru noliegt. Starpcitu, ar daļu vienojāmies, ka mājās runājam vācu valodā. Starpcitu, šodien es pirmo reizi novērtēju gadus, kuros ir mācīta vācu valoda. Es saprotu un, lai runātu vēl ir jāpatrenējas.


Man nāk miegs. Turpinājums sekos.

Nav komentāru: